Przyjmowanie i załatwianie spraw
PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW W ZAKŁADZIE OPIEKUŃCZO-LECZNICZYM SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W GŁUCHOŁAZACH
| Oddział opiekuńczo-leczniczy o profilu ogólnym | 
 całodobowo  | 
| Oddział opiekuńczo-leczniczy o profilu psychiatrycznym | 
 całodobowo  | 
| Dyrektor i administracja | 
 w dni robocze 7:25 – 15:00  | 
| Przyjmowanie wniosków o przyjęcie do zakładu opiekuńczo-leczniczego | 
 w dni robocze 7:00 – 14:35  | 
O sposobie załatwiania spraw informuje sekretariat oraz poszczególne działy Zakładu. Załatwianie spraw administracyjnych następuje zgodnie z ustawą o działalności leczniczej i kodeksem postępowania administracyjnego. Zasady postępowania administracyjnego określa Instrukcja Kancelaryjna Zakładu. Całą korespondencję przyjmuje sekretariat Zakładu i rejestruje w dzienniku podawczym. Za terminowe załatwianie spraw odpowiedzialni są poszczególni kierownicy oraz pracownicy wg swoich zakresów czynności.
SKARGI I WNIOSKI DOTYCZĄCE DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU PRZYJMUJĄ
| Dyrektor Zakładu | poniedziałek – 13:00-14:00 czwartek  – 13:00-14:00 (w sprawach pilnych w dni robocze 7:25 – 15:00 )  | 
77 43 91 743
 77 43 91 904 
  | 
| Pielęgniarka Koordynująca | w dni robocze 7:00 – 14:35 | 77 43 91 847 | 
| Biuro Rzecznika Praw Pacjenta | infolinia w dni robocze 8:00 – 20:00 | 0 800 190 590 | 
| Urząd Marszałkowski w Opolu | w godzinach pracy Urzędu 7:30 – 15:30 | 77 44 82 168 | 

