Informacja o rozstrzygnięciu przetargi PN 1/05/2018
Ogłoszenie nr 500305822-N-2018
z dnia 21-12-2018 r.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach: Dostawa produktów stosowanych w
inkontynencji i materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 648813-N-2018
Numer ogłoszenia: 648813-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500273877-N-2018
Numer ogłoszenia: 500273877-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, Krajowy numer identyfikacyjny
1064962600000,
ul. ul. Parkowa
9,
48340
Głuchołazy, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 391 847, e-mail
zol-gl@wp.pl, faks
774 391 743.
Adres strony internetowej (url): https://zol-glucholazy.pl/
Adres strony internetowej (url): https://zol-glucholazy.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa produktów stosowanych w inkontynencji i materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PN - 1/05/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Sukcesywne dostawy:
Pakiet I 33772000-2 – Produkty stosowane w inkontynencji
Pakiet II 33140000-3 - materiały opatrunkowe
roczne zapotrzebowanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33772000-2
Dodatkowe kody CPV:
33140000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pakiet I - Produkty stosowane w inkontynencji,
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90000
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakładom Materiałów Opatrunkowych S.A.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego nr 20/26 Kod pocztowy: 87-100 Miejscowość: Toruń Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79523.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79523.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79523.50 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Pakiet II - Materiały opatrunkowe
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52000
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Partyzancka 133/15 Kod pocztowy: 95-200 Miejscowość: Pabianice Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44564.86
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44564.86 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44564.86 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.