Informacja o rozstrzygnięciu przetargi PN 1/06/2018
Ogłoszenie
nr 510012612-N-2019 z dnia 21-01-2019 r.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach: DOSTAWA: Pakiet
I - produkty do utrzymania czystości, Pakiet II – Środki antyseptyczne i
dezynfekujące
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661013-N-2018
Ogłoszenie o
zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES:
Zakład
Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w
Głuchołazach, Krajowy numer identyfikacyjny 1064962600000, ul. ul.
Parkowa 9, 48340 Głuchołazy, woj. opolskie, państwo Polska, tel.
774 391 847, e-mail zol-gl@wp.pl, faks 774 391 743.
Adres strony internetowej (url): https://zol-glucholazy.pl/
I.2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA:
Pakiet I - produkty do utrzymania czystości, Pakiet II – Środki antyseptyczne i
dezynfekujące
Numer
referencyjny(jeżeli
dotyczy):
ZP-
1/06/2018
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:
Pakiet I -
produkty do utrzymania czystości, Pakiet II – Środki antyseptyczne i
dezynfekujące roczne zapotrzebowanie jednostki.
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny
Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe
kody CPV: 33631600-8
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg
nieograniczony
III.2)
Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I - produkty do utrzymania czystości |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018 Wartość bez VAT 39000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO
ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie
ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI
ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 37483.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części
zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II – Środki antyseptyczne i dezynfekujące
roczne zapotrzebowanie jednostki. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018 Wartość bez VAT 7000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO
ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie
ubiegającym się o udzielenie: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI
ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 6621.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części
zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9)
UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA,
ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.