OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -PN – 1/02/2019 DOSTAWY ŻYWNOŚCI
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach: DOSTAWY ŻYWNOŚCI W/G GRUP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587044-N-2019
Numer ogłoszenia: 587044-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, Krajowy numer identyfikacyjny
10649626000000,
ul. ul. Parkowa
9,
48-340
Głuchołazy, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 391 847, e-mail
zol-gl@wp.pl, faks
774 391 743.
Adres strony internetowej (url): https://zol-glucholazy.pl/
Adres strony internetowej (url): https://zol-glucholazy.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
DOSTAWY ŻYWNOŚCI W/G GRUP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PN – 1/02/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do
magazynu ZOL Głuchołazy: mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, wędlin,
ryb i przetworów rybnych, owoców i warzyw przetworzonych i mrożonych,
produktów mleczarskich, pieczywa świeżego, jaj, oraz różnych produktów
spożywczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15200000-0,
15100000-9,
15800000-9,
15300000-1,
15500000-3,
15331170-9,
03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Gr. 1 Ryby przetworzone i zakonserwowane
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10951.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Nordis Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Głogowska 35 Kod pocztowy: 45-315 Miejscowość: Opole Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10951.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10951.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13604.20 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Gr. 2 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74940.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU „ JOHN” Paweł John
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Grotniki, ul. Źródlana 5 Kod pocztowy: 64-140 Miejscowość: Włoszczowice Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74940.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74940.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84870.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Gr. 3 Pieczywo
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21840.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Adrianna Suchanek. Sylwester Suchanek S.C.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Plac Staromiejski 7 Kod pocztowy: 48-303 Miejscowość: Nysa Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21840.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21840.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21840.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Gr. 4 Owoce i warzywa przetworzone
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6274.60
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Gruszyńska PPHU „ Polaris
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20A Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: 62 – 800 Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6274.60
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5395.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6274.60 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
GR. 5 Różne produkty spożywcze
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18053.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Małgorzata Gruszyńska PPHU „ Polaris
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20A, Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18053.20
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18053.20 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23154.60 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Gr. 6 Produkty mleczarskie
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40732.30
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Prężyńska 1 Kod pocztowy: 48-200 Miejscowość: Prudnik Kraj/woj.: opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40732.30
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40732.30 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41359.00 Waluta: pln
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Gr. 7 Jajka
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3680.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln
Liczba otrzymanych ofert:
5
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanyc Zakład Opiekuńczo - Leczniczy SPZOZ 48-340 Głuchołazy, ul. Parkowa 9 tel.: 77 4391 743, 77 4391 847 faks: 77 4391 743 NIP: 753-1974-827, REGON: 010649626 konto bankowe nr: 08 1090 2167 0000 0005 6200 0041 |